Fredag i Sundsvall

Gud så härligt det har varit idag :D Kom iväg till Sundsvall vid 10 där första stoppet var Bilbolaget. Efter testkörning av ny volvo for vi in till Birsta där vi landade på Jade Garden och åt kinamat :D Proppmätta och klar gick jag och sötnos och shoppade. Efter att ha testat minst 20 olika klänningar/kjolar/toppar så bestämde jag mig tillslut för de 6 allra finaste :D Tyvärr blev det inga skor som jag väldigt gärna hade velat men det finns tid för det också :P


Väl hemma igen blev det middag ute. Guess what? KINAMAT! :D Jag kan nog seriöst inte bli less på det ;P
Nu har vi ganska precis kollat klart på Let´s Dance finalen och slötittar nu på nån jäkla actionfilm som är väldigt.. hmm.. överdriven? :P


Var det rätt par som vann finalen i Let´s Dance? Jag kan inte säga att jag följt det men Magnus är faktiskt grym på att dansa för att vara så stor. Minns ni förresten när programmet "Sveriges starkaste man" gick på 3an förut? Följde det slaviskt med pappa och småbrorsorna ;D



----
Nee som jag svamlar.. ha en fin fredagkväll. Parta lugnt ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: