Onsdagmorgon

God morgon på er :) Sovit gott? Det har iallafall jag gjort. När jag äntligen somnade vill säga.


Jahapp, klockan är 11 och vid 4 börjar jag jobba. Känns konstigt nu när jag varit ledig i 3 dagar. Härligt att komma in i gamla rutiner igen, även fast jag bara jobbat kväll nån gång.
Eftersom jag jobbar idag så gissar jag på att det inte händer nåt speciellt.. på nåt kondtigt vänster så känns det som att jag inte "hinner" med nåt annat. Kanske hinner få min telefon så jag kan sticka och hämta ut den. Det vore lycka på en pinne :D



----
Nu ligger min katt här på tangentbordet. Jag gissar på att hon vill att jag ska sluta skriva nån gång och släppa ut henne så hon får kissa. Sagt och gjort :P


Förresten; glöm inte bort att slutspelshockeyn dra igång imorrn. Brynäs - Färjestad sänds på kanal 9, 18:30




Catch you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: