Söndag och 1a mars

Har varit en alldeles lugn helg med både hemmakväll och lite jobb. Känner att det var alldeles välbehövligt såhär i efterhand :)

Fredag: Gjorde inte ett smack. Rickard var på bortamatch i Östersund så jag hade hela huset för mig själv till strax innan 12. Satt uppe en stund och kikade på nån film på tv sen bestämde jag att vi skulle se Bruce den allsmäktige istället ;D


Lördag: Eftersom jag skulle till Sollefteå och jobba kväll så gjorde vi inte alltför mycket. Åkte hit och sen for jag nästintill direkt och jobbade. Men inte innan vi hann spela lite Wii. Hade glömt bort hur kul det var :D Har inte spelat sen förra julen :P
Gick hur som helst bra att jobba. Kom ett gäng killar från Östersund som satt och höll mig sällskap hela tiden vid baren ;D



----
Nu är klockan strax över 1 och det är söndag. Söndag och 1a mars. Härligt att sommaren närmar sig med stormsteg.. ja iallafall om man ger fan i att kolla ut. Då slipper man mötas av den meterhöga snön som fortfarande ligger kvar :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: