Ett geni hanterar även oreda

Har stökat och hållit på nu ett tag. Känns som jag har saker precis överallt och jag har ingen vidare koll heller :P
Nu har jag lagt saker och ting på sin plats och börjat fundera på vad som ska följa med ner till Ullared. Åker dit till veckan med klassen på tolkuppdrag. Veckan därpå är det innevecka igen och det betyder plugg i Härnösand.
Ska bli så kul att få träffa alla igen. Även fast vi bara ses1 gång per 5 vecka ungefär så har vi otroligt bra sammanhållning :) Tack vare Skype, FC och mobilen. Teknikens under.


Har äntligen tagit tag i och leta reda på min börs också. Är man 21 borde man ju ha lite ordning. Iallafall på vissa saker :P
Blir alltid så att jag plockar ur korten och har dom i jackfickan istället. Vilket resulterar i att byta kort några gånger när vissa går sönder och andra blir avmagnetiserade. Nu ska jag ge det ett försök.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: