Tjejkväll på Fresks

Ikväll har jag och mamma varit på tjejkväll på Fresks. Mamma ska tapetsera om här hemma och dom skulle visa hur man både gjorde det och målade om massa grejer :P Riktigt kul faktiskt. Mamma ska göra om lite i köket också så vi kikade på nya kakelplattor och nytt golv med :D
Käkade dessutom vegetariska snittar som var bland det godaste jag ätit. Helt otroligt goda var dom :P


----
Imorrn blir det Sundsvall. Mamma ska iväg på IKEA och kolla in massa grejer. Måste jag också göra iofs. Har fått lägenheten om jag vill ha den. Men ska kika på den först tänkte jag. Dock ser den väldigt bra ut på bilderna :)


Nu vill jag spela Guitar Hero. Måste se klart på Scrubs först bara.


Kommentarer
Postat av: Jenkis

Guitar hero är otroligt roligt;) borde ta någon match nån gång:P.. När vill du att man ska komma besök till den nya lyan?:D

2009-11-24 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: