Katt eller djävul?

Har precis kommit hem från stan. Köpte en färg åt mamma igår för vi ska måla om några lyktor här hemma. Oturligt nog så gav hon i kassan mig helt fel färg. Fick en blå istället för en svart. Bytte ut den och sen köpte jag även lite nytt smink. Hört så mycket bra om IDsminket så köpte ett litet starterkit. Blir finemang :)

Sökte efter kläder att ha på mig imorrn också. Men det är så svårt när jag inte riktigt bestämt mig än. Nu funderar jag på att vara katt. Köpa öron, svans och titta efter några kattlinser. Hur bra som helst ju :D
Tur jag är nere i Sundsvall ganska tidigt imorrn så har jag tid på mig.



----
Laga mat står på schemat. Jag är utsvulten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: