Svenskaprov

Godkväll!

Försöker få igång MSN. Den förbaskade skiten vägrar fungera och sånt kan verkligen driva mig till vansinne. Speciellt när det fungerade utmärkt igår och idag är det helt kört!
Ska testa en sista gång nu att installera om det sen ger jag upp.


Har skrivit antagningsprovet i svenska idag. Kändes faktiskt riktigt bra och nu hoppas jag att det går vägen. Lär få reda på det imorrn :) Isåfall blir det snabba puckar. Börjar redan på måndag om jag klara´t. Ska hinna säga upp lägenhet, skaffa ny lägenhet, skriva på papper om skolan, prata med CSN och flytta på alla saker också. Men det tar jag då..


----
Nu sitter jag och kikar på tv. Inget vidare sevärt faktiskt. Åh, jäkla MSN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: