Uscha!

Var så jäkla trött imorse när jag skulle gå upp. Lyckades inte somna inatt förrän efter 3 nån gång, så det slutade med att jag låg och snoozade till halv 11 innan jag orkade masa mig upp ur sängen. Idag står städning på schemat. Iallafall om mamma får bestämma. Fast det förstår jag. Släpper man lös mina småbrorsor här får man nog rädda det som räddas kan. Dom flir ner så satans fort! ---- Ska ta och göra mig nån lunch. Sen se om jag orkar dra mig ner på stan. Skulle behöva köpa en slinghätta. Tycker inte om att göra slingor för hand.


Kommentarer
Postat av: Malin Kling

Haha om du "bara" snoozade till halv 11 är det ju ingen fara, micke kommer ju inte ens upp den tiden utan och varit vaken till runt 12 bara så.. Håret ser bra ut på bilderna tycker jag :)

Puss Malin

2009-10-29 @ 11:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: