Helg helg helg :D

Äntligen helg! Veckorna bara flyger förbi. Har redan bott här i 3 veckor nu :)

Har börjat plocka undan en del kläder här. Nu får det verkligen inte plats med nåt mer och jag har ändå en del kvar som ligger nerpackat :/ Jag skulle behöva en till lägenhet bara för att få plats med mina kläder och skor :D
Hur som, det blev iallafall bättre nu :)


Vad händer i helgen?
Jag har lite planer men inget som är spikat ännu. Får se helt enkelt. Klockan är ju inte speciellt mycket så något ska man väl kunna hitta på ikväll om inte annat.





Kommentarer
Postat av: Frida - Hon som designar

Vad fin du är människa :)

haft en bra dag?

kram

2009-09-04 @ 19:54:38
URL: http://fridadesignar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: