"Nu är det fredagsmys"

Äntligen hemma. Känns fantastiskt att det är helg. Tycker veckan har varit så himla slö, men ändå gått så satans segt. Jobbigt det där med att vara sjuk. Mina ögon kan inte sluta rinna! Måste se ut som jag varit med om något väldigt tragiskt. Nä jag hoppas det går över snart. Brukar aldrig vara sjuk annars men nu jäklar. Har varit sjuk i över en vecka och innan dess låg jag i feber också..



Idag har vi bara haft teckenspråk hela dagen. Började med att bara sitta och diskutera om kyrkovalet som är nu på söndag. Helt hux flux är vi inne på fotboll. Snabba vändningar ;) Sen fick vi se en dryg film om RP och sen mera övande av teckenspråk. Den enda dagen på veckan som faktiskt gått undan.


----
Nu tänkte jag ta och kasta mig i duschen och sen käka nånting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: