Industrial piercing

Jag har länge funderat på att göra en till piercing. En industrial då dom är grymt snygga :D Men jag har inte riktigt bestämt mig än. Jag vill ha en men det är inte lätt att ta klivet dit när man är nålrädd. Jag har i och för sig redan suttit i den där stolen 5 gånger innan plus en tatuering också så varför ska det inte gå bra den här gången? Jag har hög smärttröskel men ändå är jag så förbannat feg :P

Är det någon av er som har gjort en industrial piercing? Jag är beredd på att det kommer göra relativt ont då det bara är brosk. Men ändå, hur känns det? Hur lång tid tog det för er att läka?



Kommentarer
Postat av: cool pierce man

My Industrial Piercing is my best compliment on my ear.

2010-05-04 @ 07:56:12
URL: http://industrial-piercing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: