Min helg

Hela den här helgen har gått i temat fest. Fredagen började med fixning och lite groggdrickande hos Hanna. Mot kvällen drog vi vidare på en förfest på Östermalm. Var massor av nya och roliga människor där. Älskar bra förfester. Såna som gör att man hellre vill stanna på förfesten än att gå på krogen. Den här gången kanske jag skulle gjort det då jag bara hann in på krogen, lämna jackan och sen blev utkastad. Tydligen tyckte en vakt att jag var för full och därmed tog min kväll slut.

Lördagen började likadant med fixande och sen vidare till en tjejförfest i Skönsberg. Senare drog vi vidare till nästa förfest på Södermalm där vi blev kvar till efter 12 och det vae dags för krogen. Den kvällen gick det däremot bättre på krogen :P Kvällen slutade på Subway och sen däckade jag och Hanna hemma hos henne dödströtta båda 2.


----
Idag sov vi ut till 11. Sen fikade vi frukost/lunch och drog ut till Birsta för lite shopping. Jag hittade en söt kjol och en röd bolero.
Nu sitter vi med varsin dator på Hannas rum och är sociala med människor. Håller oss uppdaterade om allt annat som hänt i helgen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: