Återvändarkväll

Usch, jag är så jäkla seg idag. Jag börjar bli för gammal för det här 2dagars festandet :P
Gårdagen var faktiskt helt okej. En sväng in på krogen och dansa och sen träffa massa folk. Marre den jäkeln brände mig med hennes cigg så jag har ett stort sår på knät. Det kändes inget igår men idag så svider det som tusan. Massa småblåsor också efter glöden. Tur man kan härda :P
Idag när jag vaknade tog jag en dusch för att piggna till lite. Hann inte mer än klä på mig så åkte jag på att klippa gräsmattan, med en handjagare dessutom! Fy fan, det tog evigheter.
Nu håller vi på att laga mat. Blir bakad potatis idag med nån god röra i. Supergott!


Kommentarer
Postat av: josefine

jag med ;D

2010-08-01 @ 15:07:12
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: josefine

ska bara chilla ;D dudå?



Nu är det dags för gissa kändisen i bloggen! Rätt svar först får en länkning! Kan du se vem det är? :)

2010-08-01 @ 16:54:59
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: