En liten ledtråd.

Tjoho! :D

Jag har nästan nyss kommit hem. Ja, till mitt andra hem. Är ju iofs mer hos André än vad jag är i Solle :P
Har varit och kollat upp mitt öra. Ända sen förra helgen så har jag hört jättekonstigt och ibland känns det nästan som att det blåser. Det visade sig vara öronkatarr men jag slapp iallafall äta penicillin :D Det går tydligen bort av sig själv, och eftersom jag inte har akut ont i örat så behövde jag inte äta det.
Senare idag ska jag iväg på något riktigt spännande. Ledtråden är vax! Kan ni gissa vad jag ska göra? ;)


Kommentarer
Postat av: emmi

svar; haha usch, jobbigt att vara pank! vi får börja spara så vi kan köpa något av sakerna iaf =) kram!

2010-12-21 @ 13:07:34
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: