Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna

När jag och mamma var på stan idag var vi en sväng in på bibblan. Jag hade fått hem boken som jag beställt då vi ska läsa den och sen diskutera den på skolan. En bok som handlar om döva (konstigt nog ;P) När jag ändå var där tänkte jag att jag kunde kolla om jag hittade nån annan spännande bok. Har alltid velat läsa Jenna Jamesons självbiografi. Att älska som en porrstjärna. När den fanns inne så slog jag till. Passade på att plocka på mig 2 andra böcker också.
Michael Jackson - Moon walk och Carolina Gynning - Egogirl.

Det här betyder att jag har det jag gör dom kommande lediga stunderna. Alla böcker ska vara tillbaka om 1 månad igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: