Krångel

Är det bara jag som har problem att logga in på blogg.se? Har haft det hela jäkla dagen. Jag blir tokig när tekniken vägrar fungera, när man alltid annars är så van att det ska fungera.


Gick upp innan 8 imorse. Hade en läxa med min grupp som skulle göras. Kunde inte somna förrän efter 3 inatt så jag var lagom trött imorse. Fick iallafall läxan gjord och sen har jag inte gjort många knop. Jag är inte van vid att gå upp så tidigt mer än 1 vecka i månaden när vi pluggar på skolan i Härnösand.

Nu sitter jag och kollar på nån film på 6an. Funderar på att göra mig en macka och koka lite te istället. Här kan man ju inte sitta hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Rickard

Vad menas med 3a på bloggportalen? Av nån anledning så gick det inte att kommentera det inlägget..

2010-02-09 @ 23:21:17
URL: http://rjb.blogg.se/
Postat av: Rickard

Tror det inte varit nå problems hos mig, eller ja jag vette fasen. Jaha, oj. 3a som mest besökta då eller?

2010-02-09 @ 23:38:06
URL: http://rjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: