Måndag igen

Godmorgon :)

Somnade riktigt tidigt igår. Gick till sängs vid 9 och somnade innan 12, med dunkande huvudvärk. Har vaknat flera gånger inatt och nu imorse vid 9 gav jag upp och klev upp. Tror aldrig jag varit såhär utvilad. Hur härligt som helst.


----
Idag är det "skola" igen. Jag läser ju på distans första året så jag slipper släpa mig till skolan tidigt om morgnarna. Dessutom har jag gjort bort dagens läxa redan innan helgen så jag är i princip ledig idag. Däremot är det alltid bra att börja lite smått på de andra läxorna så blir man ledig framemot veckans slut istället.

Plugget kallar.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag sitter med hemifrån och pluggar idag.

2010-02-15 @ 11:17:48
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: