Min kväll

Har suttit och pluggat mestadels av kvällen. Sen när jag var klar drog vi och köpte lite godis och naturgodis. Hamnade framför tvn och här sitter jag fortfarande.. med datorn i knät :P Tänkte gå igenom morgondagens läxa en sista gång. Vi har 1200 ord i läxa och imorgon väljer våra lärare ut några ord som vi sen under tid ska göra en fri berättelse av. Missar du nåt ord och måste bokstavera så blir det en markering. Tro mig, det är det sista du vill ha. Känns ändå som jag kan de flesta orden men det skadar ju inte att kolla en extra gång.

Så.. plugg blir det nu innan jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: Lina K

Låter som att det är bäst att plugga då =) Hoppas det går bra i dag med bokstaveringen! Och mums med godis och naturgodis iaf! Brukar underlätta pluggandet =)

2010-02-19 @ 07:53:33
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: