Twilight Saga

Då det inte fanns något alls att se på tv ikväll så slog jag på Twilight istället. Så mysig film. Nästan så man kan se den om och om igen efter varann.

Nu har curlingen börjat. Dom svenska damerna möter Canada. Hade gärna suttit uppe och kollat men jag är verkligen dödstrött. Så här fasligt trött har jag inte varit på väääldigt länge. Typiskt nog så brukar man alltid piggna till när man har borstat tänderna och väl lagt sig i sängen. Varför är det alltid så?
Får se hur länge till jag orkar hålla ut. Måste upp i lagom bra tid imorrn också och ner på stan.


Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ;;D okej ;d

Jessica (låsas mamam) tränar jättemycket med Zäta för han är väldigt aktiv och lixom att uto ch leka är inget för han !

men iaf hon har då lärt han att öppna skåpen!

Coolt ?

Ändå tilld hans blir hungrig och öppnar skafferiet för att ta något att äta ;)

2010-02-27 @ 11:09:26
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: