Recept

Maten blev kalas. Att jag alltid ska lyckas med allt ;D La i lite kalkon också. Men jag tycker dock det blev godare au naturelle.

Haha, nu när jag tänker på recept så kommer jag ihåg en gång när jag var liten. Marre och jag experimenterade med recept som vi hittade på sjävla. Bland annat gröpte vi ur ett äpple och fyllde de med massa strössel, chokladsås och säkert massa mer också ;D Såklart så skrev vi även upp det här, kan ju sluta med att det blir riktigt gott. Jag skrev "hä i" och Marres mamma höll sen på dö när hon läste vad jag skrivit.  Men det lät ju så mycket bättre än lägg i ."Lägg i strössel" Låter ju urdumt.
Vi höll på förstöra deras micro också när vi lindade in äpplet i aluminium och körde in det i micron. Några sekunder senare insåg vi vad vi gjort ;P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter ju "hä i" :P Hon gjorde ju en riktig god macka en gång kommer jag ihåg också. Det receptet ska väl också finnas här tror jag? Var allt möjligt äckel på den. / R

2010-01-05 @ 20:19:23
Postat av: Emelie

Ja det tycker jag också :P Haha ja, det ligger nånstans här. Såg förjäkla äckligt ut :P

2010-01-05 @ 20:45:20
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: