Skolstart

Skolan började idag igen efter ett riktigt härligt jullov. Vi mjukstartade med Skypemöte. Hade nog inte orkat börja hyperteckna från den ena dagen till den andra :P Vi fick bestämma namn på våra nya grupper också. Vårat är oslagbart ;D


Imorrn blir det lite repetition av allt vi gått igenom hittills. Kan vara bra att få gå tillbaka ibland och se vad man lärt sig. Man hinner med så himla mycket under en termin att man inte tror att det är sant. Jag har lärt mig mer på bara nån månad än vad jag gjorde under 1 år på gymnasiet. Fast det var välbehövligt också. Att man inte var helt nybörjare.




Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej, känns kul eller? :)



nej jag jobbar ju...så har aldrig haft lov :)

2010-01-07 @ 15:25:09
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: