En dag på stan

Hemma från stan igen. Jag och mamma gick först och tog en sallad. Satt på uteserveringen och njöt av värmen och pratade bort nån timme. Sen gick vi runt på stan och kollade lite. Bestämde oss för att sätta oss ner och käka glass och spana på allt folk. Under tiden var det några dansare från thailändska paviljongen i Bispgården som uppträdde.


----
Hemma så lyckades jag fixa till min dator också. När jag lämnade in den för lagning av skärmen så skulle dom fixa mottagningen av det trådlösa internetet också, men det gjorde dom såklart inte. Tur jag klarade av det själv ;P

Ikväll blir det enda utgång eller sitta hemma. Känner att jag skulel vilja göra nånting men samtidigt känner jag mig förbannat lat. Vem orkar göra sig festfin i det här vädret?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: