Hit och dit, fram och tillbaka

Hemma igen! Jag far och flänger överallt nu när jag är hemma. Började med att åka bort till pappa när dom kommit hem, fixade lite med bilen och sen ner på stan för att kolla om min dator var klar. Med min otur så var den såklart inte det. Tydligen skulle dom fixa det under natten? Jaja, huvudsaken jag får den lagad så får dom göra blanka tusan vad dom vill. Hur som.. sen blev det middag på Tandoori House. En ny restaurang här med indisk mat. Det fanns ungefär 5 rätter att välja på och 3 olika sorters kött: Lamm, kyckling eller biff. Jahapp, jag var originell och tog pommes frites. Finns ju inte på några andra restauranger ;P

Tillbaka igen så kollade vi på Lotta på liseberg då det är dött på tvn och sen hämtade jag mamma när hon slutat. Nu har jag landat hemma och tänkte faktiskt kolla på Snuten i Hollywood!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: