Träning

Nu sitter jag här nydsuchad. Väntar på att mamma ska sluta jobba och komma hem. Kanske hon vill följa med på stan och kolla om min dator är färdig. Skulle vilja köpa lite nya träningskläder också nu när jag är på gång. Har min första träff med min PT imorrn. Sen tänker jag fortsätta med att träna. Orkar inte vara tjock och äcklig längre!!


Har hunnit med att städa här hemma också. Skulle behöva fara med returpapper innan den svämmar över, men jag har ingen större lust :P Den får stå där den står.


----
Nu, klä på mig.


Kommentarer
Postat av: Emma i klassen

ehhh...är du tjock & äcklig?! noo wayy emelie! börja träna men äääät mer! annars kommer du ju inte orka ;P & det är jag som har paxat biffigast i klassen to be (jämte kristin förståss ;P)

hoppas du har en goo sommar så ses vi snart!

pusssss

2010-07-21 @ 10:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: