Nytt jobb

Min dator är fortfarande på lagning så jag måste försöka att nöja mig med den här. Tangentbordet håller på att gå mig på nerverna. Vilken sekund som helst så kommer det flyga ut genom fönstret!
Veckan har varit alldeles kalas. Började jobba i måndags och jag tror det kommer fungera kalas. Bra jobbarkompisar, bra schema och bra lön ;) Väldigt viktigt då jag ska flytta i sommar. Inte billigt att inreda en hel lägenhet och jag vill inte direkt inhandla hela inredningen på blocket. Dessutom måste jag underhålla mitt shoppingberoende och bara det kostar skjortan ;P Ett dyrt intresse, men ack så givande. Inget piggar upp som efter en shopping med kassarna fint uppställda och en massa smått och gott inuti. I LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: