Underbar dag med klassen

Jag har haft en så jäkla underbar dag idag! Helt jäkla fantastisk!

Efter vi gjort bort våran sista läxa här på den absolut sista veckan för det här läsåret så hade vi friluftseftermiddag med 4orna. Alla delades in i lag och vi gick en låååång tipsrunda med en massa frågor. När vi kommit fram så satte vi oss och fikade och njöt av solens varma strålar.
När klockan började närma sig för mycket drog alla tillbaka till skolan. Vi förberedde lite inför grillfesten och sen gick vi till Anneli där vi varit hela kvällen lång.

Jag trivs så jäkla bra med min klass. Det finns ingen annan klass som har så många olika individer och personligheter men som klaffar så bra. Jag kommer sakna alla i sommar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: