Härliga tisdag

Idag har jag varit på toppenhumör och det av en massa olika anledningar. Jag vaknade ganska tidigt imorse, härligt när man slipper sova bort dagen. Några sekunder efter jag slagit upp mina ögon så fick jag ett sms av underbaraste Hanna. Ett sms som var så peppande. Jag diggar den tjejen ♥ Jag klev upp, gjorde klart dagens läxor och vid 11 så for jag och mamma ner på stan. Först ett stopp på Konsum för att handla lite, sen vidare ner på bibblan för att låna massa böcker. Slutligen blev det en fika. Mysigt att dricka latte och bara sitta och prata om en massa :)

----
Nu har jag precis käkat middag. Mamma gjorde nåt hopkok av massa grejer i kylen. Har börjat på läxorna för dom kommande dagarna och det känns underbart att ha det överstökat. Bara att spela in och skicka in dom.
Men det tänker jag ta sen. Nu ska jag börja läsa en bok jag lånade idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: