Så var det måndag igen.

Har precis skickat in en av 3 läxor vi har idag. Sitter och väntar på att få dom 2 andra.

Under tiden tänkte jag ta och uppdatera er lite om helgen.

Fredagen började med en massa shopping. (vilket jag kommer kasta upp bilder på senare :P) Hanna var i Sollefteå och vi samlades en hög hos Kristian. Tillsammans med Sundsvallsfolket satt vi och lyssnade på bra musik och spelade suparspel. Jag förlorade en av lekarna och fick åka buss ;P  Allt som var tänkt till lördagens fest tog slut redan dagen innan. Jag och Hanna gick hem sent. Klockan var efter 3 innan vi hade lagt oss för att sova.
Lördagmorgon vaknade vi vid 10, gjorde oss klar och drog sen ner på stan för en liten runda. Inhandlade massa gott från systembolaget och sen käkade vi thai till lunch.
Vi drog sen hem för att duscha och börja göra oss klar. Hanna som skulle sjunga fick rusa ner på stan igen för genrep. Vi möttes senare upp vid 6 hos Kristian och festandet var igång. Tog en liten paus från drickandet vid 9 när alla skulle iväg och se Hanna uppträda och efter det drog vi tillbaka till festen igen.

Sammanfattat helgen så var den en av dom roligaste på länge. Träffade så mycket nytt och trevligt folk, dansade hela kvällen och hade allmänt skitkul! Nästa gång träffas vi alla i Sundsvall och kör en repris :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: