26 maj

Onsdag, mitt i veckan, lillördag. Har en läxa kvar att göra idag som jag snart tänkte sätta mig med. Om jag bara kunde få svar på hur den verkligen ska göras?


Idag måste jag verklien färga håret. Vill ha det blont nu. Har väntat så länge! Skulle egentligen göra det igår men mamma ville också kasta i lite färg så då gör vi det tillsammans istället.

Imorrn blir det avfärd mot Härnösand och Sundsvall. Både jobbintervju, shopping och hjälpa mina kusiner flytta. Linnea har tagit studenten nu och då finns det ingen idé att bo i Härnösand. Det tycker inte jag heller att det gör, trots att jag har 2 år kvar av skolan. Jag tycker inte om Härnösand. Aldrig gjort och kommer aldrig göra heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: