Jag mår inge vidare idag

Jag mår inte alls bra idag. Har världens huvudvärk och det är nog första gången jag kliver ur duschen, drar på mig handduken och måste huka mig över toastolen. Usch, det är verkligen inte kul. Har nyss vaknat. Försökte vila en sväng och se om det släppte men inte det. Huvudvärkstabletter hjälper inte heller om jag inte tar en hel hög samtidigt men det tror jag inte är alltför skonsamt.
Nä ska inte sitta här mer och jämra mig. Ska försöka dricka en jäkla massa vatten och försöka äta nånting så hoppas jag det släpper snart.


Kommentarer
Postat av: - Klara

hur har din dag varit idag då? :)

2010-05-24 @ 18:15:29
URL: http://thekay.blogg.se/
Postat av: Rickard

Du vet att om du tar för mycket huvvetabletter så kan det orsaka pain, just so u know! Man ska inte använda sånt där, inge bra..

2010-05-24 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: