Måndag v.20

Ny vecka. Känns som den här helgen har sprungit iväg, precis som alla andra- Har legat hemma praktiskt taget hela helgen med en jäkla huvudvärk som vägrade försvinna. Fram mot lördagkväll började den släppa så bestämde mig faktiskt för ett litet krogbesök. Dumt kanske om man har ont i huvvet, men det är inte alltför ofta jag är i Sollefteå vilket betyder att jag aldrig träffar folk därifrån längre. Inte många som bor kvar heller. Dom flesta har faktiskt flyttat och börjat plugga vidare.
Toffe hann jag iallafall träffa. Fullare än fullast ;P Vi hade tävlingar sinsemellan som han envisas med att han vann. Om det får dig att sova bättre på nätterna så ;)


Nu sitter jag och väntar på diskussion. En av dagens läxor är att avläsa en film och sen diskutera i par vad den faktiskt innehåller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: