Fredag imorrn och bio

Har precis ätit. Blev en väldigt sen middag idag :P Fick bli potatis med fiskbullar. Mumma, det är så gott!

Kollar på The Invasion som går på 6an nu. Verkar vara en väldigt bra film faktiskt. Länge sen jag såg en riktigt bra en.. Iofs såg jag och Andrés pappa på Avatar för nån helg sen och den är ju riktigt jäkla superbra! Men förutom den då.. nån ny film :P
På tal om film. Imorrn efter jag slutat skolan drar jag mot Sundsvall och sen på kvällen åker jag och André in mot stan och kollar på bio. Blir paranormal activity 2 som har premiär. Egentligen är jag inte för såna filmer, där allt är så överdramatiserat men det kan ju vara kul iallafall. Bio är ju ändå alltid bio :P
----
Ska fortsätta kolla på filmen, annars kommer jag inte hänga med sen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: