Helgen

Så var det söndag igen! Helgerna bara springer iväg och man hinner knappt med förrän det är en ny vecka igen.
Fredags blev en lugn kväll. Andrés syrra och hennes pojkvän var här och vi åt god middag och bara tog det lugnt. Tror jag och André gick och la oss vid 10, helt dödstrött. Däremot kunde jag inte somna förrän vid 1, som vanligt.
Lördags, igår blev det utgång. Var en månad sen sist så det var riktigt roligt att komma ut igen :P Var bra musik och träffade roligt folk. Som det ska vara en utekväll :)  Jag och André var hemma vid 2 då vi åt lite och sen gick och la oss.
Idag har vi inte gjort nånting särskilt. Hämtat hem våra bilar och jag har gjort bort en läxa, en reflektion som ska vara klar och inskickad tills ikväll.
Ska se sen om jag kan få med mig André ut en sväng. Det blåser lite men det är faktiskt sol och lite värmer den fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: