Demokratidag

Jag vet inte om det är luften i Härnösand eller om det är skolan men jag är alltid trött när jag är här.
Jag kommer hem, lagar mat och sen är jag så dötrött att jag inte orkar röra mig ur fläcken. Det kan vara lite jobbigt då jag hade velat plocka undan här och slänga upp lite saker på väggen. Men det är jäkligt positivt när det gäller kvällarna. Jag somnar likt en bebis så fort jag lägger huvudet på kudden. I vanliga fall är det André som brukar sköta den biten :P
Idag har vi haft demokratidag på skolan och de flesta konstaterade att röd/gröna vann ganska rejält över de blå. Jag har aldrig varit speciellt intresserad av politik men det kan vara ganska kul att se vad och hur de svarar när de får frågor. Hur de flesta slingrar sig runt själva frågan och ger svar på något helt annat. När vi var och lyssnade på de blå idag så var det t.o.m 2 frågor som de inte kunde svara på. Det tycker jag är dåligt!


----
Nu lämnar jag politiksnacket och bänkar mig framför nyheterna istället.


Kommentarer
Postat av: - Jenny

Svar - Kan tänka mig det, när jag flytta hemifrån så klarade jag mig ett par tre nätter innan jag fick skaffa mig en katt :P

2010-09-16 @ 19:49:36
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: