Ingen vila

Det känns som att jag inte är riktigt säker på vilken dag det är. Dom säger att det är måndag men allt är ett enda virrvarr. Har ledsagat och tolkat lite i helgen. Vi började 9 i fredags och sen dess har det praktiskt taget varit fullt upp hela tiden. Slutade 12 igår på dagen och det var så jäkla underbart. For till André och vi gjorde absolut ingenting och det var precis det jag behövde för att kunna ladda om och få nya tag till att orka en vecka till innan ledighet.
Nu är det bara 4 dagar kvar tills ledighet. Tur att dagarna på skolan faktiskt går undan. Timmarna flyger iväg och helt plötsligt är det fredag.
Efter skolan idag for Emma, Therese, Lina och jag ner på stan. Vi fixade lite saker och sen satte vi oss på Rutiga duken och tog en fika :)
----
Nu ska jag bara slappa och göra ingenting. Jag känner att det behövs.


Kommentarer
Postat av: LIENE

Det är bra att bara vila ibland:) om man känner för det.

2010-09-06 @ 20:36:11
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: