Mobilblogg: Påskafton

Börjar med gårdagen. Satt hemma och hade precis duschat. Några minuter senare var jag färdig för fest och begav mig till Jeppe :P Hann bara vara där en stund innan Toffe den jäkeln spiller ner min klänning med grogg. Ska tilläggas att klänningen var vit ;P Var bara att springa hem och byta. Nere på krogen så var det en himla massa folk faktiskt. Gissar att väldigt många är hemma nu när det är påsk och lite längre ledigt. Hade en riktigt rolig kväll faktiskt :) Slutade med att vi gick tillbaka till Jeppe och käkade då inget på stan var öppet. Idag har pappa hjälpt mig med att byta till sommardäck och sen passade vi på att tvätta och sen städa ur den. Nu är den skinande ren igen :D Just nu så sitter jag hos André. Kom ner hit kring 8 och sen dess har vi suttit ute och njutit av att man faktiskt kan sitta ute trots att det är kväll. Gud så jag älskar det! :D


Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Sv; Okej mysigt :D



Ha en bra dag!

2011-04-24 @ 12:37:06
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: