Jobbig vecka

Vilken jäkla vecka det varit. En av de värsta pluggveckorna i mitt liv. Har varit något att göra varenda jäkla kväll, och då snackar vi inte en läxa om kvällen. Nejnej!!
Gårkvällen spenderades i Ankarsvik hos Andrés föräldrar. Har inte orken till att göra nånting annat än att tadet lugnt den här helgen. Har huvudvärk som heter duga, börjar bli förkyld, ont i halsen och kroppen orkar inte med nå mer nu. Jag måste vila!

Idag har jag pluggat en del. Skrivit klart PM:et och skickat in det. En läxa mindre att fundera på. Har skrivit klart terminsberättelsen också men den ligger på datorn på skolan så får vänta tills på måndag innan jag skickar in den.
Börjar oroa mig lite över arbetet i översättning som ska göras. Men får försöka skjuta undan det nu och fokusera på de saker som ska in först.
Nu tänkte jag ta och äta nån lunch och sen får jag se vad som händer. Alexander är tillbaka i stan en sväng så kanske jag hinner möta upp han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: