Läxfri

Det känns nästan lite konstigt. Ikväll har jag ingenting att plugga! Vad gör man då liksom? Middag ska jag snart göra, i vanlig ordning och sen tror jag att jag måste ta och försöka röja undan här. Jag har massor av kartonger med kläder som jag inte packat upp än. Nackdelen är ju att jag faktiskt inte har några fler galgar här så det känns som ett omöjligt projekt redan på förhand :P Kanske har jag tur och kan pula in lite mer kläder i nån av garderoberna.
Ja, det är väl mitt projekt för eftermiddagen. Kanske klämmer in en timmes träning också :)


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nja, alltså jag är ju förkyld och så, men annars är det bara fint :D



Jag har två klänningar på varje galge ;P

2011-01-27 @ 16:45:16
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: