Sliten

Fy fasiken! Idag mår jag okej. Kroppen är slut men illamåendet är borta iallafall.
Det blev nog lite för mycket av dom alkolholhaltiga dryckerna i onsdags. Vaknade vid halv 3 nån gång på dagen och sen låg jag och spydde fram till strax efter 4 ungefär när jag äntligen kunde ta mig upp. Jag ska inte säga att jag aldrig kommer dricka igen men det kommer garanterat ta ett bra tag tills nästa gång :P
Imorse vaknade jag vid 9 helt utvilad. Kan det ha att göra med att jag sov så länge dagen innan? :P Hörde att det blev strömavbrott. Allting blev heltyst! Däremot hörde jag hur varmvattenberedaren stod och droppade vatten så Anders har precis varit här och slagit på strömmen igen och stängt av vattnet.
----
Nu ska jag göra lite mat och lägga mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: