Age Rejuvenating schampo och balsam

Jag måste tipsa er om ett schampo och balsam jag använt mig utav ett tag nu.
Sist jag var hos min frisör Dorion så rekommenderade hon det här för mig. Mitt hår är som ni vet färgat blondt och det sliter ju en del på håret att färga det hela tiden. Det här hjälper till att få tillbaka glansen, mjukheten och det tyngs inte ner. Mitt hår ser ut och känns precis som det gjorde innan jag började bleka det. SUPERBRA!

Gå in till Dorion på Storgatan 68 här i Sundsvall så kommer du garanterat få hjälp med precis de produkter du behöver för ditt hår.


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; gå och rulla köttbullar med dig! istället för att säga så! :D

2011-06-14 @ 16:48:39
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: