Lördagkväll

Igår for jag och André upp till Sollefteå. Stannade i Härnösand på vägen upp, mötte upp pappa, Danne och Anna som kom ner från Sollefteå för att fixa min bil. Sen fortsatte vi upp till Solle. Gick en sväng på marknaden och sen passade vi på att kolla på kattungen som Danne och Anna skaffat. Så himla söt :) Jag vill också ha en liten kattunge, eller hundvalp ;P
Senare på kvällen när vi kommit tillbaka till Sundsvall så drog ett gäng ut till Vindhem där det grillades och spelades kubb. Riktigt mysigt :) Så synd att det var så kallt bara. Jag och André for hem strax efter 2 och då var det bara +6.
----
Nu tänkte jag hoppa in i duschen. Sen får jag se om jag får med André ut och göra nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: