Min fredag

Är hemma hos André just nu. Dagen har känts väldigt lång faktiskt.
Vaknade imorse strax efter 6 av Andrés larm på mobilen. Kunde inte somna om så gick upp efter en stund. På skolan var det avslutning. Ja, för alla andra på skolan men inte för oss på tolk som går 3 veckor till!!!
Efter det var färdigt så mötte jag upp pappa som kom till Härnösand för att kolla på min bil som är knasig. Vi lyckades konstatera vad som var felet och sen drog vi upp till Solle. Ett litet stopp i Kramfors blev det också för att köpa en ny och hel reservdel till bilen. Snart är den kirrad :)
Var hemma i Solle nån timme innan jag tog pappas bil tillbaka ner hit till Sundsvall.
Ikväll har jag skjutsat André och hans kompisar till Vindhem som ligger här ute på Alnö. Nu funderar jag starkt på att göra mig klar och lägga mig i sängen. Ögonen börjar kännas tunga och jag ska upp imorrn och jobba också. Bra att vara pigg då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: