Tisdag 15 november

Har varit en förvånansvärt slapp dag i skolan idag. Började med tolkning och efter det så diskuterade vi lite snabbt hur vi föreberett oss och hur vi gått tillväga. Efter det var det lunch och när vi kom tillbaka så fick vi reda på att våran lärare, som vi har de 2 sista lektionerna är sjuk så blev eget arbete istället.
Stannade på skolan fram till 2 och sen åkte jag hem. Härligt med kort dag :)
När jag kom till Sundsvall så drog jag och André och storhandlade. Nu är kylen och frysen fylld igen :P Lagade tacos till middag så jag kan inte bli mer nöjd faktiskt. Badat har jag gjort också, jäkligt effektiv ;)
----
Har nyss plöjt några avsnitt av The Vampire Diaries. Nu väntar tvn en sväng och kanske lite chips och dip också? ;D


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hej!



Nu startar jag en ny tävling på bloggen!

Den här gången handlar det om en fototävling!

Vill du ha mer fakta? Gå in och kolla i tävlings inlägget!

Vinnaren får välja ett valfritt pris!

Det bästa är att det inte bara är vinnaren som får pris.

Det får även den som kommer tvåa, trea och fyra!

http://gabbesketch.blogg.se/2011/november/utkast-nov-14-2011-2.html#comment

2011-11-16 @ 17:20:19
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: