Bara tisdag

Det är bara tisdag och det känns som att det iallafall borde vara torsdag. Gissar att det är för att jag inte varit hemma nån dag och bara tagit det lugnt. Dessutom åkte jag inte från Härnösand förrän vid halv 5-5 igår och idag så slutar vi vid 4. Lägg till att dom bygger på E4:an vilket resulterar i att det tar mycket längre tid att ta sig hem.
Ikväll blir det en sväng ner på dövföreningen här i Sundsvall, men kommer absolut inte orka stanna hela tiden. Tänkte försöka sova tidigt och vill därför hem och varva ner lite innan jag går och lägger mig. Blir väl att kolla på nån film med André också. Känns som att vi bara ses när vi ska sova nu... :/
----
Nä om det är dags att göra sig klar. Skulle vara skönt att gå ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: