Helgen

Det här är nog en helg jag helst vill glömma, även om mycket redan är raderat från mitt minne :P
Fredagen började med skola till 2 och sen blev det Birsta och lite shopping. Sökte efter nånting att ha på mig på kvällen då vi skulle ut men hittade inget. Istället investerade jag i ett nytt objektiv, ett teleobjektiv. Som jag längtat efter det :) Var i stort behov av att ha ett usbminne med stort minne, så slog till på en 16gb. Nu ska jag bara komma ihåg var jag lägger det också då det är i minsta laget :P
Kvällen: Var upplagt för fest men jag hann inte så långt. Förfesten hann jag med, iallafall ungefär halva innan jag blev på tok för full och fick åka hem. Vad har jag då lärt mig? Absinth är döden själv, håll dig på avstånd om du vill ha minnet i behåll ;)
Lördagen innehöll pizza, däckad i soffan med morgonrocken på. Vissa stunder mådde jag så dåligt att t.o.m en och annan bön slank ur mig....
Idag är det fortfarande inte helt jäkla hundra. Känner mig jäkligt sliten men jag har bara mig själv att skylla.. Kommer bli en lugn dag med en del pluggande också. Vill inte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: