Fredag i Härnösand

Tillbaka i Sundsvall :)
Har varit en lång dag idag, trots att vi slutade skolan halv 12. Drog och käkade med Tapper, Kristin och Carlsson på en thairestaurang i närheten av skolan och sen var det dags att bege sig tillbaka till skolan för plugg. Har ingen lust att göra läxan tidigt på måndagmorgon så istället stannade vi kvar en stund och fixade den idag. Har försökt färdigställa en uppgift vi jobbar med på några lektioner i veckan men det verkar omöjligt. Gjorde ett sista försök idag och jag hoppas att när läraren tittar på den på måndag att den blir godkänd!
Kvällen har spenderats hos Tapper med lite folk från klassen. Bara kollat på tv och pratat en massa skit :P
Nu är jag som sagt hemma igen och det är dags att sova tror jag. Funderade på att ladda hem en film men jag tror jag kommer somna innan dess :P
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: