Helgen

Gårkvällen var riktigt lyckad! Jag hade otroligt kul och det är helt klart en kväll jag inte kommer glömma :D
Sov kvar hos Emma inatt och imorse så tog jag bussen till Sundsvall för att möta upp pappa, Suzanne, Virre, Tina, Cheri, Adam och Mattias. Tillsammans så hann vi gå en sväng på Birsta, systemet och Biltema. Lämnade tillbaka den där remmen som skulle passa så bra till min bil.. kan tillägga att den passade åthelsike fel. Pappa köpte en rem uppe i Sollefteå och nu fungerar min bil igen. Lycka! :D
Efter vi gått färdigt på Birsta så for vi och bowlade en timme. Pappa överraskade rejält och vann alltihop ;P
När vi bowlat färdigt for vi alla in till Sundsvall och käkade middag. Sjukt gott och jäkligt mysigt :)
----
Nu sitter jag ensam i lägenheten. Alla har farit hem och André är fortfarande ute på kryssning. Ska plocka fram chipsen och drickan och slå på nån bra film ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: