Stay at home

Förkylningen har ännu inte gett med sig vilket resulterade i att jag stannade hemma från skolan idag. Min kropp är helt slut, ögonen slutar aldrig att rinna och det är såna här tillfällen man får ligga och tycka synd om sig själv. Jag väntar nu på att André ska komma hem och då tänkte jag tvinga han att äta nåt riktigt onyttigt. Jag är sugen på en pizza eller kanske kebab. Ska nog inte bli alltför svårt att övertala han :P
Skulle behöva handla lite mat också. Får se om jag orkar med det eller får ta det en annan dag.
Bild tagen från balkongen. Som ni ser så regnar det i Sundsvall idag


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: okej, jag svarar på kommentarer ;)

2011-09-19 @ 16:34:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: