Bra lördag

Precis sett klart det Panic Room som gått på tvn ikväll. Har varit en riktigt lugn dag förövrigt. Jag och mamma tänkte gå ut på en promenad men då det snöat/regnat typ hela dagen så skippade vi det och tänker gå dubbelt så långt imorrn. Låter som en bra plan tycker jag :P
Käkade tacos till middag idag. Sååå jäkla gott! :D Sen blev det lite hallonpaj på det. En bra lördag om ni frågar mig!
----
Nu ska jag fortsätta hänga framför tvn en stund innan det är dags att göra sig klar för sängen.


Kommentarer
Postat av: Annika

SV: Ben & jerry´s glass är jätte gott :) Sedan har de olika smaker, typ i Cookie Dough är det glass med kakdeg i osv..

2012-04-22 @ 14:13:28
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: