Min födelsedag

Så var ännu en jobbdag till ända. Det speciella med den här dagen annars är väl att jag faktiskt fyller år idag. Tycker att det räcker med födelsedagar nu ;) 
Trots det så blir det en väldans lugn kväll. Tar igen allt imorrn när jag är ledig ;) Pappa och Suzanne kommer ner på dagen också. Hoppas jag har nåt att bjuda på :P 
 
 
 
----
Nyduschad och med en renbäddad säng kastar jag mig nu i sängen för att kolla på film. Härifrån tänker jag inte röra mig förrän jag ska borsta tänderna. 
 


Kommentarer
Postat av: Arturs

hej
Intresserade din bloog :P
verkligen du är hörande men bliv annan kultura teckenspråk?
när jag se din bild verkligen mysig person ;)
om intresserade kan kontakt med mig om du vill ;)
kramar

2013-01-18 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: